16 Ekim 2010 Cumartesi

Hindistan&Nepal&Tibet Allahaısmarladık


Dün akşam saat 11:00 itibariyle Sabiha Gökçen havaalanına indim. Sevgili kuzenim ve sevgili arkadaşım Nilgün havaalanından beni karşıladılar.

Aklım halen Kopan’da kalmış olsa da İstanbul’a olduğum için çok mutluyum. Gitmeyi arzuladığım daha bir çok yer var. Örneğin Hindistan’a Darjeeling, Pushkar, Sarnath, Bodhkaya, Sikkim bölgesi, Nepal’de Chitwan, Lumbuini ve biraz daha sınırları aşarsam Bhutan, Burma, Kamboçya, Laos, Endonezya, Beejing.........

Birisi daha yeni bitmiş iken diğerinin planlarını yapmak açgözlülük oluyor sanki bağımlılık haline dönüşmeden bu konuda dharma çalışması yapmaya başlasam iyi olacak !!!!!
Yolculuğum sırasında beni destekleyen tüm dostlarıma ve aileme çok teşekkür ediyorum.

Sevgiler, Unutmayın Tek Gerçeğiniz Arzu ve İsteklerinizdir.....


 Gezip, gördüğüm yerler hakkında bilgi almak isteyenler bu blog aracılığıyla veya sibel@nefestr.com’dan bana ulaşabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder